Jump to content

? servers

? players online

Extreme Climb Challenge!!!

Recommended Posts

• Content Count:  6242
  • Status:  Offline

NOTICE:

We are canceling this competition. We've found it too easy to cheat and no quick way to prevent it.

We appologize for this and are currently forumulating a big competition for January. If you have an idea for us please send a PM to myself, daZe, Beth or LVG. We are taking all ideas.

• Content Count:  6804

people using the spectate exploit?

No, they were using the save in mid air point. Then you run a jump and press forward to get you accross long jumps. It gives you a forward boost.

• Content Count:  3457

LOL disable the !cp script on xc_flow. See how many people get frustrated. But hey it would be a fun map to do.

Ya im in disabling the !cp script. But i will try to make it.

Disabling the !cp script idea was already blown off the table and if you have read closely, the tournament got cancelled...

• Content Count:  1011

chienne Je me souviens quand je tirés de la crème de la crème des grimpeurs ... jen

elle m'a tendu la façon de staif et de l'amour de la montée serveur .. im va vas te faire encule mecs sur cette merde

putain de mettre sur .. o et traikle également parler en français dans votre forum juste pour les postes anoy les autres personnes dans le forum .. Je veux dire simplement im allons continuer à parler français jusqu'à là comme mon dieu o putain arrêter!

ooo attendre la putain de tournoi a annulé ... putain de dieu .. dammit visage triste !@!!!!!!!!!!

Edited by MasterkennyG

• Content Count:  3457

chienne Je me souviens quand je tirés de la crème de la crème des grimpeurs ... jen

elle m'a tendu la façon de staif et de l'amour de la montée serveur .. im va vas te faire encule mecs sur cette merde

putain de mettre sur .. o et traikle également parler en français dans votre forum juste pour les postes anoy les autres personnes dans le forum .. Je veux dire simplement im allons continuer à parler français jusqu'à là comme mon dieu o putain arrêter!

Why can't u just post in english like everyone else??? Hate to use my dictionary!

• Content Count:  4354

ooo attendre la putain de tournoi a annulé ... putain de dieu .. dammit visage triste !@!!!!!!!!!!

Stop trying to be THAT GUY!

AFG-070725-003.jpg

Reply to Thread